måndag 5 oktober 2009

Mandag 5 october

Annu en dag pa jobbet.

Mary sager att jag ser ut och beter mej som en utav dom nu :)
ser glad ut och inte stressad...
Sa det e ju bra :) ..

Trott i fotter men sant e livet, jag far ju pengar for modan iaf :) .
Ska forsoka hitta mej ett par arbets skor, anvander jusst nu mina gym skor till gymet och jobbet, Sa det e ju inte sa himmla fracht :P..
Onskar ja hade mina ashamra sandaler nu...

Fodelsedag om 4 dagar.
Jess haller pa och donar med mitt "fodelsedags kalas" VIP biljetter och grejjer :P haha..
Bara en kul grejj melklan oss, vart vi an gar och far sa har vi VIP biljetter, suschi, konserer, event osv, sa vi tyckte att dom som kommer till mitt "kalas" skulle fa vara VIP, hahaha.

Ska nog ga pa en prom nu till bibblan och leta lite tranings bocker sen laga middag.
Ta hand om er.

Puss puss

Inga kommentarer: