söndag 4 oktober 2009

sondag 4 october

Hej hej..

Jobbar och sliter.
Det gar battre och battre men det ar fortfarande sa mycket att lara plus att det e krangligt nar folk bestaller massor av saker samtidigt och ja masste memorera det i huvet tills jag kommer till kopparna som jag kan skriva pa, och innan jag har kommit dit och fort over bestallningarna till baristan sa har jag redan glomt vad det va dom ville ha och a masste fraga igen och igen och IGEN och det e lite frustrerande och skammit, for dom kommer dit for snabb service och jusst nu sa kan inte jag ge dem det eftersom mitt minne e sa himmla bra, INTE!! Men men

"practice makes perfect" .. Det e en bra sang jag lyssnar pa.

Mary min chef ar valdigt strikt och det kan ja forsta det e hennes cafe, men hon talar om for mej hela tiden att hon tycker jag gor bra och sa, och om hon sager det sa ar det sant for honsager inget i onodan..

aja, ska plugga lite kaffe smaker och tvatta nu.

puss puss puss

Inga kommentarer: