torsdag 8 oktober 2009

Torsdag 8 october

Go morron.

Ursch e sa javla trott, varje morron, inte en hel natts somn sen ja kom hit, inte
en enda morgon har jag fatt vakna utav mej sjalv, det ar alltid natt, Dan glommer sin javla
vackar klocka pa och gar och duschar en halv timma, sitter vid datorn oh grekar den javla stolen som ar i "mitt rum", ala vardasrummet, sover fortfarande pa soffan.
En det jakla vibrerande pa hans telefon nar han far 5 sms i secunden....

Haft konstant huvudvark sen ja kom hit, har trillat ur tranigen for jag e for trott, blev aldeles
yr nar jag gjorde min kondition i forrgar,, Och jag e sur och gnallig hela javla tiden,som ni kan se.

Plus att idag har jag ont i halsen..

ursch ja masste ta mej ur detta snart for ja gillar inte den har cecillia!!

Men imorgon ar det min fodelsedag och det ska bli en bra dag fran borjan till slut.
Jag och Erick ska ga ut pa lunch, sen varldens godaste glass med Sara och Ethan, och sen blir fodelsedagskalas pa min favvo klubb The roxx :) cant wait.. Woot Woot!

En dags jobb till sen ar det 2 ledig dagar..

Sag man som hatar kvinnor igar kvall.. gud va bra den va, konstigt att se alla dessa svenska karaktarer i onskeflla roller, haha, som beck :P haha..


Ha en bra dag... :)

puss puss


Tack mamma for mitt fodelsedagskort <3
Tack jennie gumman for brevet och bilden <3

Inga kommentarer: