onsdag 28 april 2010

Im back

Hej hej.

Sa jag har inte skrivit pa hundra ar..
Ingen ide att ga ljupare in pa detaljer, aldeles for lang tid.
Men jag flyttade ifran in rumskompis, hon beter sig som ett kontroll frek,
blir tokig om ja inte torkar badrums kranen, osv.. Hon masste hacka pa nan
for att ma bra tror ja, plus att om ja umgas me nan annan blir hon sur for flera
dagar tills ja bara umgas me henne igen, jag masste tassa om kring pa tarna for
at inte saga eller gora natt som ska gora henne tokig, saker som e faniga saker
som man inte bitchar om.. Men men d sissta hon gjorde va att anmalde min telefon
stulen sa mitt nummer blev blockerat.. japp det ar hur mogen hon ar.. hon blev sur
for att jag gick ut och dansa och festa me en annan komis som jag typ aldrig ser, och
efter hon gick hm hick jag till Erick och det gjorde inte henne glad.. sa jag sov borta
2 natter sen pa e sonda snart 3 veckor sedan gick ja hem efter jobbet, laste min dorr
till mitt rum och orjade packa mina saker, Heather en av mina foredetta arbetskompisar
och hennes kille kom och hamta mej och flyttade mej ochalla mina grejjer till Ericks
familjs hus (dom erbjod mej en lang tid att flytta dit men ja kande att det va inte en san
bra ide eftersom det vart som det vart me mej och erick) men efter att hon gjorde d
dar masste jag satta mina granser och visa henne att hon kan inte kora me mej langre.!!

Hon vart inte glad precis.. hon stirra pa mej hela tiden ja lyttade ut :( .. som en galning
stog hon dar i hallen, jag skaka helka tiden och mitt hjarta rusade... men men jagf e ute
fran dar nu och jag har det bra hoss Ericks familj, dome sa gulliga och snalla me mej.

Sa jag blev erbjuden att "try out" for ett Paintball Team har i Barrie.
Sa jag och Erick akte ut dit i sondas...
Va sa glad och excited :P haha, traffade teamet och borjade gora min utrustning redo, och
da fick vi veta att man va tvungen att betala medlemskp $110 ca 600 kr for att ga ut och spela
i turnering, jag vill ju saklart inte betala det om ja inte vet om ja ska spela bushball for
sasongen, men agaren av laget kom och betalde mitt och Ericks medlemskap .. wow..

Sa vi gick ut och borjade spela... gjorde inte sa bra dom forsta 3 av 8 spelen, nervos, forsta
gangen ute for sasongen plus att jag kande mej sa skulldig for att han betalade mitt medlemskap
nar dom inte ens sett mej spela annu.. :/ ..

Men efter d 3 gjorde jag bra :) vi avslutade dagen med 680 poang utav 700, vi vanna alla
8 spelen.. Mot andra laget som fick 140 tror ja :P hihi wooot wooot .. :)

Och en kille fraqga om juag funderat pa att "join" dom i laget, och agaren sa, hon e redan i vart
lag, sa han sa vad vill du ha skrivet pa din jersey MIN jersey :) hihi Biix e mitt nickname

Och mitt lags namn ar Wolfpack har e en bild pa var jersey :)


































Sa jag for och bestalde en markor eftersom jag salde min gamla forr aret,

hr e en bild pa min nya Parla EGO Eclipse ETEK 3, har den inte vacker :)













Puss puss



Inga kommentarer: