onsdag 30 september 2009

Jobbade at ticket break


Sa igar fick jag min forsta kanadensiska lonecheck, fran nar jag jobbade pa Toby keith conceren, ni kanske inte visstd heller, men Jess som jag bor med, jobbar for Ticketbreak, som gor biljetter som ni hor pa namnet, och hon fixa sa jag fick jobba pa en concert i fredas.
Jag skulle fa $12.50 /h men dom tyckt ejag gjorde sa himmla bra jobb att jag ensam utav typ 15 pers fick $15 i timmen :) plus att han skrev en fin fin reference , eller ja vet inmta va ja ska kalla det men han skrev massa bra saker om mej nar jag jobbade at dem :) ..
Jag bossade omkring och organiserade saker och ting, sa han lamnade mej aldeles ensam vid min gate for han tyckte att jag gjorde sa bra ifran mej att han inte behovdes dar. :)































































Inga kommentarer: