söndag 5 oktober 2008

Bat party

Sa igar traffade jag Jenny igen, tjejjen som jag larde kanna i Australien, va verkligen saaa kul att traffa henne, det trodde jag aldrig att ja skulle igen, se henne sta utanfor mitt hus.. markligt, haha! Men kul vare.

Hon tog med mej ner till hennes kompisar som kom med bat till Barrie sa dom "parkerad" nere vid hamnen sa, vi var dar nere och drack till typ 10, sen gick vi upp till Queen's och drack och dansa.

Hade verkligen en jatte kul kvall, men ja halka pa baten och holl pa att ramla i, haha, men ja doppade bara armen, sen blev jag raddad av 2 pojkar, haha det masste verkligen ha sett hur kul ut som helst..

Kom hem 9 imorse, haha, tjusade lite me en sot pojke ;) och babbla hela Natten "morronen", hoppa i sang vid 10, sove och sen tog hand om pojkarna mina i nagra timmar innan Sara och Mike kom hem fran London, dom var dar pa ett brollop.

Ha det sa bra!! Pussar och kramar

1 kommentar:

maudan sa...

Men ojoj oj om du ramlat i plurret, men du är ju simkunnig. Fast i fyllan vet fanken om det funkat.hoppas allt är bra med dig vi saknar dig här.
Sköt om dig stumpan och ha det så bra många kramar från moster Maudan